endag

En solig och varm dag, kan det bli mycket bättre. Har idag pluggat och ätit lunch med M. Sitter för tillfället hemma hos Vica och snackar lite skit. Ska snart dra oss hem till lägenheten och måla lite, ska möta upp Micke där. Var där och målade igår och blev riktigt bra faktiskt .  Ser redan mycket fräsare ut, men golvet kommer göra mest tror jag.

Grymt jobbit att ligga efter i skolan, men är bara at kämpa på. Är ju bara några månader kvar nu.

En annan tråkig nyhet är ju att min älskade Vica har sagt upp sig i helgen. Så inget mer sällskap av henne på jobbet.. WÄ :( tråkigt som fan. Men får försöka att överleva ändå,

En rolig nyhet dock är att jag fyller år om 6h30min :D.... 31 Mars !!! yeay !!!

Jaja, ska kelas lite med Vica nu .

Ha de  !


Kommentarer
Postat av: Määääry

Jaaaa måååååå hooooon leeevaaaah, jaaaa mååååå hoooon leeeeeeevaaaaaaah!!!!!!!!!!! graattish natish :D

2009-03-31 @ 02:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0