En bra men sjuk dag.

Fortfarande sjuk och har lyckats haft lite feber idag. Men i min mörka, snoriga värld så har jag lyckats få en del ljus.
Vann precis en klänning på tradera, ska bli student klänningen. Måste bara hålla mig från att använda den innan . hahah
( Tack mamma för klänningen, eftersom det är du som så snällt betalar ^^ )

Idag har jag bara sovit hela dagen, tittat lite på film och tyckt synd om mig själv ^^ Micke har tagit hand om mig och handlat hem en sallad som jag precis lyckats få i mig en del av. Underbara pojke.

Tror jag ska titta på något och sen vila lite. Är otroligt trött redan, men det är väl sådant man får lida av när man är sjuk ^^

Här är två bilder på klänningen
 

På återseende

Kommentarer
Postat av: Liza

vilken fin klänning :D

2009-03-17 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0