En bra dag !

Idag har jag mått mycket bättre. Var och åt lunch med mamma, blev en pastamix. Jätte gott. Efter maten kollade vi lite i butiker och sen följde jag med henne till jobbet. Satt och drack lite kaffe och sen hälsade vi lite på Madde och Suss. Har inte träffat Suss på flera år och Madde är det alltid kul att prata med, vimmsan ;)
Sen fick jag ett samtal från Vica så gick jag och mötte henne vid Solna centrum. Hon messar mig strax efter och frågar om jag kommer och möter henne samt messar hon vid var enda jävla station hon är vid. hahaha .

När hon väl kommer fram så tar det nästan en kvart innan vi hittar varandra. För jag trodde att hon skulle komma upp på ett ställe men hon gick åt andra håller vid T-banan. Haha, tog ett tag innan vi fattade att det funnits flera uppgångar. Haha, inte direkt de smartaste flickorna vi ^^
Vi gick i alla fall en sväng i centrum och sen ville hon säga hej till mamma så vi gick tillbaka till mammas jobb och störde lite till . Sen skulle Vica träffa en vän och jag skulle åka hem, helt slut.

Hade tänkt dra till skolan idag men var helt slut efter lunchen så dum som man är så sket jag i det, fan dig Natalie .
Nej, det är dags att skärpa sig. Går ju ut snart, och ligger redan efter en del eftersom jag varit sjuk. Blä...

Nu ska jag gå ner och ta ut lite kött ur frysen och sen blir det nog till att vila lite ..

På återseende !


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad bra att min prinsessa mår bra nu ! Saknar dig älsk ! <3

2009-03-19 @ 12:32:05
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0