update

Midsommar blev helt okej. Åt middag med Vica och Mary, vilket var jätte mys. Drack en del så blev lite för full.Vilket var mindre kul.

På lördagen låg jag ner nästan hela dagen. Var så jävla bakis. Fick i mig en sallad under hela dagen.
Söndagen blev lugn. Var mest hemma och slappade.

Idag var jag inne i stan och åt lunch med Micke.Efter det mötte jag upp Denise så åkte vi till IKEA och inhandlade lite saker till henne och Oskar.
Fyllorna hon köpte var skit snygga, så funderar på att inreda mitt eget hem med de ;)
Fråga M först bara ^^

I morgon skulle jag ha träffat min älskade ängel Dedde. Men hon fick förhinder så nu ligger en träff med henne inplanerad på torsdag istället.
Umgiks väldigt mycket med henne för ett par år sedan. Men tråkigt nog så flöt våran vardag ifrån varandra. Mycket för att jag flyttade. Så otroligt tråkigt. För fan va kul vi hade. Övernattningar, cirkus, bebisbabbel,grubbel trubbel, och världens bästa "tjejsnacka".
Ska bli skönt att få träffa henne lite. Få lite Dedde Natta snack igen. Det behövs..

Nu ska jag ner och grilla lite, sen middag. Men så kan det bli ibland när man är ledig ^^

Hoppas alla får en jätte bra vecka. Ska vara sol i 10 dagar och 24 grader :D yeay !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0