Sommar,sommar,sommar !!

Igår blev det en massa ringande över allt. Först försökte jag få tag i någon på löneavdelningen som kunde berätta för mig ifall mitt jobb skickat in min semesterersättning som jag bett om. Krångel krångel. Sen var jag tvungen att ringa till min chef och fråga hur vi skulle göra nu då det inte var som det skulle. Snäll som hon är så lovade hon mig att hon skulle fixa det, på ett eller annat sätt. Detta räddade min dag och mina kommande dager nästa månad.

Efter det gick jag och skrev in mig på arbetsförmedlingen. Tänkte att det kanske är lika bra. Sen blev det till att sola med Paula. Låg väl från 3 till kanske 6. Skönt som tusan,VARRRRMMT . Vi duschade av oss flera gånger. Lite små skvätt på varandra och sen blev det mjukglass.

Nu bär det snart av till jobbet för att jobba hela 3 timmar ^^. Jobbig dag va ;) ?
Sen ska jag möta upp P idag igen och sola. Nu jävlar ska jag bli brun ^^

I morgon blir det bio, transformers ^^ Nice.
Blir ett par stycket som går faktiskt, ska bli skit kul !
Innan bion ska jag träffa my lovely frinds Denise och Johanna. Denise tar även med sig hennes son Kevin, vilket ska bli riktigt mys faktiskt. Träffade honom en del när han var liten. Så ska bli kul och få se vad det blivigt av honom ;) .. hehe

Nej, nu ska jag gå ner och titta på lite tv och äta något innan jag åker till jobbet.

Ha super bra sommar dag allihoppa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0