I give you ...

Dålig uppdatering, jag vet! Mycket har hänt och mycket kommer jag glömma eller inte orka skriva.

Till att börja med så har jag tagit studenten :D

Studenten:
Redan på torsdag kväll åkte jag och Vica över till mamma för att övernatta till studentdagen.
Vi hjälpte till att blåsa upp lite ballonger samt snackade lite skit med mamma.
Runt 12 gick vi och la oss, tog ett tag innan vi kunde somna. Men tillslut gjorde vi även det.

Klockan ringde vid halv 8. Då var det bara att hoppa in i duschen och göra sig i ordning.
Victoria hjälpte mig att sätta dit lösögonfransar, första gången någonsin. Skit snyggt blev det.
Vid 9 kom min kära klass över för att äta champaniefrukost. Vi gick till lokalen som jag även hade min mottagning i senare under dagen.
Där drack alla ett par glas champani och åt mammas goda pesto mackor. Mumms !!

Efter det bar det av till skolan för mer frukost och annat mys.
Kom dit strax efter 10. Då va lärarna i full gång att hålla en massa tal och sedan blev det bufeé.
Allt var jätte gått och efter maten så blev det till att skriva i varandras mössor. Fick en del sköna och fina skrifter i min. Tackar och bockar !
Utspringet skedde 12.50 och då var man riktigt laddad. Vissa var lite små fulla, vi andra var bara höga av glädje.
Hittade min familj rätt snabbt. Blev en massa pussande och kramande, och en massa MASSA saker runt halsen ^^

Efter några korta minuters kramade märker jag att min älskade Sara och Mamma Rosborg inte var där. Jag skyndar mig då och ringer eftersom jag hade brottom till flaket. Då står puckorna vid FEL SKOLA !! Haha.. Som tur var skulle jag ändå ner dit för att hoppa på mitt flak.
Så jag ryckte tag i mina klasskamrater och skyndade ner. Väl nere vid Vanadis möts jag av mina älskade Rosborgare !! Underbara, älskade, vimsiga Sara ;) Haha..
Fick en massa saker runt halsen av dom och sen bar det av med flaket.
Flaket blev jätte lyckat. Regnade inte och hade ett "elaggrigat" på flaket så det var riktigt varmt och skönt ^^

Efter flaket var man si så där LAGOM full ;) Jag och Victoria var hemma vid halv fem. Om jag inte minns fel så mötte vi min syster och hennes vän Elle på vägen hem. Men som sagt, var rätt onykter ;)

Väl hemme på mottagningen möttas Jag och Vica av en massa kramande och varma grattulationer.
Mycket dricka, god mat, underbart sällskap och mycket fina presenter.
Tack för världens bästa student alla !!!!

Nynäs Student :
Ja, då var det ju meningen att jag skulle ner till nynäs redan vid 11 och fira min kusins student. Klarade Natalie det? Nej.. Klockan halv 7 på morgonen låg jag nämligen på toaletten och "myste". Usch.
Lyckades ta mig ner till nynäs vid 3. Men det var knappt. Hela min kropp skrek av smärta, om man nu kan kalla det de.
Mådde illa nästinpå hela dagen och kände mig allmänt förgiftad. Stackars arma kropp!!
Var tänkt att jag skulle med på krogen på kvällen, men icke sa nicke. Klockan halv 8 åkte jag hem med min syster. Då var jag lagom trött.
Jag hälsade lite snabbt på M när jag kom hem och sen la jag mig ner i sängen och vila.

Efter detta har det inte hänt så jääätte mycket.
Har jobbat och myst med Micke och vänner.

Ska försöka förbättre mig på att skriva.

Tills vidare !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0