DULL S*UGE R!!!

GLAD MIDSOMMAR !!!

Hoppas alla får en jätte bra midsommar. M är hos sin kusin och jag siter här med mina kära vänner vica och dull. Innan var mary här men nu är det bara jag vica och dull. har lagat entrecote, färskpotatis oh sallad. till efterett blev det choklad dpppade jordgubbar. Alla är nöjda och glada. Men jag måste erkänna att jag saknar M :) ... 
Men i morgon kom han hemma. 

Mycet disktioner kan jag tänka mig händer på harö. men orkar inta bry mig. 
Jag  älskar mn famij, men är sårad.
Har drukit lite nu, så ta lite hänsyn....

skirever när jag har kust och mår bra .


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmm

" FULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL""


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0