We al need it to end !

Är man alltid en dålig person om man är falsk? Även om man bara är falsk en gång, eller mot en person?

Jag är trött på att bråka, därför är jag falsk. Men jag är fortfarande sårad, fortfarande lika ledsen. Kommer aldrig acceptera eller förlåta,aldrig på riktigt. Därför är jag falsk!
Du är den du är, och det kan jag inte göra något åt eller springa ifrån. Det jag kan göra är det jag gör, sluta "bry" mig, sluta utsätta mig själv för att bli sårad.

Du förstår inte, kanske vill du förstå, kanske vill du bara bli förlåten. Du kommer få höra orden, du kommer kanske känna dig förlåten. Men jag, jag kommer aldrig förlåta. Min sorg, mina känslor kommer alltid vara desamma.
Men det bryr du dig inte om. Skydda dig själv, det är ditt motto. Varsågod, lev på det viset. Jag har ändå inte tid eller lust att lära en gamal hund sitta.

Jag vet vem jag är, vet hur jag är. Rädd för bråk, rädd för att inte vara omtyckt. Är därför falsk mot dig, för du är en person man inte vill vara osams med.

Kanske ger jag dig nu ett kort farväl, för min och din egen skull.
Men jag ska ge det en chans, en chans för dig att kanske förstå, och ett avslut för mig.
Vi ska alla leva våra egna liv, det som får oss och må bra, även du och jag. Men ibland så går inte olika personers världar ihop.
Jag trodde bara inte att det skulle vara vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0