En dag , ej som alla andra !

Det är verkligen som man säger. En dålig sak kommer oftast inte ensam.
När något går snett går allting snett. Inte varit en speciellt kul dag idag, det enda som varit bra är att jag fick träffa pappa.
Goa, bästaste pappa!
Hade inte orkat med att må som jag gör om jag inte haft honom att bolla med. Skönt att veta att någon har vett i skallen ialla fall och inte tror blint på allt *pip* säger.

Har under de senaste dagarna haft tid att bara få tänka och filosofera över mitt liv, och på första gången på länge så har jag fått vissa saker klart för mig och vet vad jag vill. Vet vad jag måste göra för att må bättre. Vissa hade kanske hanterat det anorlunda, men jag väljer det här. Inget annat har någosin funkat, så det får bli så här. Tråkigt men sant!

Mycket kommer förändras, men det är ju de som är meningen. Förändring. Förhoppningsvis till det bättre, men det återstår att se.

Stackars Micke som måste stå ut med mig just nu. Kan inte vara lätt. Eller jag vet att det inte är lätt för honom. Men han stannar ändå.^^  Så så hemsk kan jag ju inte vara ; )

Gick över till Renee en stund idag och pratade lite. Hon skulle till Uppsala så var inte där så länge.
Mötte upp Micke på tåget och åkte hem.

Nu sitter jag här och tittar på Ice Age.. Känner för att se något roligt.
Micke är och tränar med sin pappa så får se när han kommer hem..


Kommer sakna dig Troja. Vet att jag inte bott med dg på tre år och inte träffats så mycket. Men under dina första år så var jag där. Gosade och bråkades. Vet att du kommer få det bra, hoppas det ialla fall. Kommer kännas tomt när du inte är där när jag kommer på besök. Men kommer sakna dig och älska dig vart du än är !!

Tills nästa gång  !!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart ska trojisen ? :( LOVE !

2009-07-09 @ 23:17:44
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: Sara

VA?! Varför det ? :S

2009-07-10 @ 15:20:37
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0