Under...bar....dag :D

GRATTIS PAPPA :D

Idag har varit en jätte bra dag. Gick upp halv 8 och gjorde mig iordning, gick till tåget, som var försenat, och började min resa in mot stan.
Blev upphämtad av pappa vid Karlberg. Gav honom blommor och vin från mig och Micke. Sen bar det av till syster för att hämta två hyller jag fått.
Hämtade hyllorna och sen åkte vi tillbaka till Karlberg för att hämta mina saker hemma hos mamma. Fylda bilen och sen åkte vi till Jakobsberg för att dumpa av sakerna. Kollade lite mott till barbänken och sen åkte vi till Bouhuse för att shoppa lite. Snäll som pappa är så köpte han bara inte sakerna till bäken åt mig, utan han månterade ALLT till mig och allt detta på sin egen födelsedag. Snällaste pappa. Ska ner dit på söndag och äta middag, även Micke ska med, vilket är jätte kul ^^

Efter shoppandet åkte vi hem och lämnade sakerna, sen gick vi och åt lunch. Tog väl ett par timmar att montera bänken, men fan va snyggt det blev. Kommer bli så jävla fint när allt är klart.
Ska till lägenheten i morgon och städa lite. :)
Nästa steg blir att fixa golvet  !

Nu sitter jag här framför datorn och tråkar som tusan. Finns inget att göra . Är för trött för att hitta på något speciellt, men är rastlös.  Micke går båt vakt i natt så är tomt här hemma :(
I värsta fall åker jag fan dit ... :P

Jaja, ska ta och titta på något nu . ..

Hoppas ni andra också haft en trevlig dag.

GRATTIS PAPPA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0