Sommar i nynäs

Går dagen blev jätte mys. Åkte ner till nynäs vid 9 och gick raka vägen hem till Jessica. Vi skulle ha gått och solat, men vädret ville inte riktigt ge med sig^^ Så vi gick en promenad ner till Arena och åt lite, sen gick vi vidare till hamnen, åt lite glass och slappade. Vädret började då klarna upp och vid tre så var det sol. Så vi sprang hem och hämtade bad kläder och kilade ner till niksta.

Blev lite sol och bad, så skönt. Men efter ett tag började magarna kurra så vi gick hem till J och åt lite.
Satt och snackade skit och lekte med datorn. Sen vid 7 halv 8 ringde min pappa. Då var det dags att kila, för pappsen och jag skulle ner till Freja och äta :D
Gooooott.  !!

Åt plankstek. Min faster och kusin gav oss sällskap, vilket var mys. Efter maten blev det glass igen ^^
Åkte hem med 22.05 tåget. Var hemma kvart i 12. Blä, låååång resa.

Nu ska jag ut i solen och steka lite. Jobbar i morgon och resten av helgen så måste utnyttja ledigheten :)

Ha en bra dag alla bloggläsare !


Kommentarer
Postat av: Sara

Sorry babe att jag inte hörde av mig. Mycket i skallen nu. puss !

2009-07-03 @ 19:16:08
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0