Lördag, and itś good !

Klockan ringde 07.00. Då var jag lagom trött. Hade inte fått sova speciellt mycket under natten.
Släpade upp mig själv ur sängen och gick till jobbet.
Dagen på jobbet fick bra. Lagom mycket att göra. Men nu är jag väldigt trött .

Efter jobbet åkte jag raka vägen hem. Svärmor på besök :D
Har precis ätit grillat och ätit bananasplitt till efterrätt ^^  så gottttttt !!
Men är ruggit mätt nu.

Tror vi ska gå ner till Eagel och lyssna på ett band som spelar, kan bli kul. Börjar inte förens tre i morgon så.
Ringde Elin på vägen hem för att prata lite skvaller :) Alltid lika kul. Min mobil dog dock, ska nog ta och ringa henne snart, så hon inte blir arg ;) Hehe...

Nej, nu ska jag ta och öppna en av mina cider tror jag ^^

Hoppas alla får en jätte mysig kväll.

På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0