Blev rätt bra ändå :)

Denna dag blev bättre än jag trott. Har hållit mig sysselsatt hela dagen.
Har haft jätte ont i magen så har tagit det lugnt. Gick över till Kim och Elina idag för att ta hand om Molly, deras dotter, lite.
Elina var på jobbet så tänkte att jag skulle avlaste Kim lite. Molly är i den underbara åldern 2 år ^^
Först var hon lite blyg men sen blev det leka av, envisa unge. Hehe.

Har även städat här hemma. Svärmor kommer över i morgon och grillar lite. Ska bli jätte mys.
Var så länge sen vi sågs..
Men först blir det jobb, 09.45-18.00 . Så då blir det raka vägen hem. Förhoppningsvis är maten redan klar då :D
Så jag slipper laga något , hahaha. Usch usch.

Nu verkar det ialla fall som om jag och micke åker utomlands i sep. Ska prata lite med jobbet i morgon och säga vilka veckor det förmodligen kommer bli.
Är ju inte bokat än. Men ska ändå förvarna dom så dom kan planera lite. Dock en månad kvar tills schemat för sep skrivs så!

Nu börjar magen krampa lite smått, ska lägga mig ner en stund och hoppas på det bästa.
Nada verk tablett hemma :(
Fy fan för att vara tjej ^^

Tack för en bra dag alla medverkade till detta :D

Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0