dagar

Gårdagen blev jätte mys. Började med att jag var ute och åt med mamma och syster, en bufée restaurang med mongoliskt, kina och sushi. MUMMMS =D
Efter maten gick vi vidare till en amerikans krog och spelade lite biljard. SJUKT kul, inte spelat på flera år så det gick inte så bra i början men jag blev uppvärmd efter ett tag. Eller så blev de andra bara lite fullare. Haha..


 

Idag har jag varit hemma hos Mickes mormor och morfar, hans två mostrar fyllde år så det var lite firande där hemma. Hade jätte kul, spelade lite biljard där med eftersom dom hade ett bor i källaren. Mickes två små kusiner Sara och Linda var där också. Dom är så mysiga dom där två. Idag blev jag Saras favvo så hade henne vid mig nästan hela kvällen, förra gången var det Micke som var favoriten men idag fick han vara spöke ;) ..



       



Imorgon och resten av helgen är det bara jobb, jobb, jobb. Så får se hur mycket jag skriver i helgen.
Men för er som inte jobbar så önskar jag er en riktigt trevlig helg.

På återseende !

Kommentarer
Postat av: Sara

Men du är ju alltid min favorit. Och Micke är alltid ett spöke :P

2009-02-20 @ 21:33:44
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är dålig på att uppdatera min gris ! Skriv :D

2009-02-23 @ 14:49:05
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0