utfyllning

Nu är det bokat. Den 11 mars har jag och Sara bokat halkbana. Ska bli skit kul, tänkte försöka få in min uppkörning strax efter som man kanske har tur att få kortet innan sommaren. *hoppas*

På fredag kommer Elin in till stan och umgås med mig, jipppppi! Hon måste dock vara med mig och idrotta lite innan vi kan sysselsätta oss med det vi själva vill. blir nog skit bra det där. Ska faktist även vara med henne nästa helg. Ska åka dit på fredagen och sova där. Blir en liten alla hjärtans dag frukost med henne skulle jag tro, myyyys. Har hon tur kanske hon får frukost på sängen av mig, men bara om hon har turen med sig ;) ..

Eftersom det är tisdag idag så blir det en massa tv tittade ikväll, så dags för mig att börja titta på alla dessa serier som jag är så "beroende" av, vill ju inte att det ska bli allt för sent. ^^

Vill även klaga lite på vissa personer som ALLTID är inne på msn men ALDRIG är vid datorn, morrr!. ;)
* Där är där, där man inte är. Här är där, där man är. För här har man alltid med sig, här har man alltid med sig. *

Ha en trevlig kväll allesammans.

På återseende !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0