update

Oj oj oj. igår var jag på sjukhuset för att titta varför det bränner i bröstet när jag hostar och andas. Gissa vad. Natalie har tydligen bihålsinflammation samt en bakterie som gått ner i luftrören och lungorna, med andra ord lunginflammation. NEEEJ  :(
Det är därför jag varit så sjuk på senaste, för det här är något som tar tid att utveklas. Så det är ialla fall rätt skönt att veta vad det är som varit fel på mig..

Igår var jag med Elin en stund inne i stan, men min kropp skrek "aj" efter ett tag så då var det dags för mig att röra mig hemmot och efter det blev det ju inte direkt bättre. Legat och hostat hela natten, buhu.

Idag ska jag sova hela dagen, vila och bli friskare.
Ha en bra helg ni andra, ska gå och knapra lite penselin nu.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0