Underbar dag

Helt otroligt hur bra allt kan bli över en natt. Har mått så otroligt bra idag, bra väder och underbara händelser.
Dagen började med att jag skulle ha mitt betygs grundande prov i SvB.. KLARADE DET... =D Efter det gick jag för att få de tråkiga tyheterna om projektarbetet, IG :( Men ,detta gjorde Natalie ändå glad. För jag trodde att om man fick IG i projektarbetet så kunde man inte få ett gilltigt slutbetyg. Men tammetusan det kan man vist. Yaey !! =D ..
Någon stans där emellan ringde jag till min pappa för att gnälla lite på att jag har sådan ångest när jag pluggar för jag hela tiden har i bakhuvudet att jag inte vill göra honom besviken. Det samtalet blev MYCKET givande och fick mycket förklarat för mig och mycket sagt. Så underbart!

När skolhändelserna var över så var det dags att röra sig hemmet. Vem möter jag inte då utan för skolporten om inte Sinem, hon och en vän skulle gå och sola och bjöd med mig. Jaaaaa !!. Fan va skönt det var, och lite brunare blev man ju faktiskt.

Väl hemma i Kallhäll gick jag saaaaakta hem. Vilket väder eller hur?? Man kände verkligen vår känslan. När jag kom hem skulle Micke nästan direkt gå till tåget, han tog en chansning och frågade mig om jag ville ge honom sällskap, och se, jag sa ja ! Haha , vilken chok han fick ^^
Så jag gick med honom ner till tåget och gjorde en liten snabb inhandling därpå... Sen var det hemgång igen.
Nu har jag precis tagit en liten tupplur och ska strax börja med laga pannkakor.

Hoppas eran dag har varit lika bra som min.
Kram kalas på er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0