noaw

Oj oj , dålig uppdatering. Har dock inte hänt så mycket i helgen mer än jobb.
I helgen är det mycket planerat, jobb, fest, nynäs, bio , ja massa saker. Lillsyrran fyller år på fredag så ska träffa henne då, samt gå på bio med Svärmor och några. På lördag blir det jobb och sedan nynäs. Ska ut på krogen med några vänner, sååååå kul :D

Pratade med Jessica idag, ska låna ett par skor av henne på lördag, haha. Får se hur lång jag blir, om skorna är lika långa som dom brukar vara så lär jag bli 180 :D. haha..

Även min älskade Sara har en inflyttnignsfest på lördag som jag skulle vilja hinna kika in på .. Måste försöka hinna med allt.. Tror dock inte jag kommer det :( .. kommer inte ner till nynäs förens klockan 9 och då måste jag göra iordning mig. Och som alla vet så tar tjejer en hel del tid på sig att göra sig iordning.

Skriver mer när jag har något att säga.

Over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0