En helg i nynäs!

Helgen blev jätte lyckad. Kom ner vid 2 på fredagen, Elin hade inte slutat än så jag började gå mot hennes skola och vem möter man inte då om inte Linus från min gamla klass i Via. Hejsan svejsan på dig. Stod och snackade en stund sen fortsatte min färd mot Elin .

Fredagen bestod av massa skratt och hockey. Som ni alla vet så var det ju fredag den 13 och det dök faktiskt upp en del olyckor. Språkpolisen lyckades få en tackling i hockeyn så han svimmade, detta irriterade nynäs en del så senare i matchen blev det en tackling mot en från värmdö. Lite blod och extra slagsmål sen var matchen slut. Nynäs ledde matchen med 5-0. Men efter Bolles lilla olycka gick det bara utför, värmdö vann med 6-5.

När matchen var slut var nästa "olycka" framme. Våran skjus hade glömt lycktorna på i bilen så den var stendöd, duktig idiot :P. Vi stod och hoppade ett tag för att hålla värmen och efter ett tag kom Elins pappa som tur var och hämtade oss.

Lördagen började med frukost och en efterlängtad dusch. Sen kom Johanna hem till Elin för lite styling till en fest hon skulle på. Efter det så var det min tur att fixa Elins hår och hon sminkade mig. Vi drack lite hemma sen begav vi oss till Bolle och fortsatte dricka där. Kvällen blev fylld med mycket skratt och en del riktigt bra BUUUURNS ;) ..
Martiwa (Martin / Iwan ) fick sig en riktigt bra en av Elin. Haha...

Söndagen var lugn. Jag och Elin begav oss till Haninge för att äta donken, mumms. Sen var det dags för mig att åka hem. Väl hemma så blev det lite mat och sen film för mig själv eftersom pojken skulle spela lite.

Juste, måste ju bara berätta att jag under denna helg ätit både frukost, lunch och middag. WOW. Inte ätit så mycket på flera år tror jag. Haha...

Tack för en underbar helg Elin, hade verkligen jätte kul !!!!

Kommentarer
Postat av: Fru språkpolis

"jätte kul"

www.skrivihop.nu

2009-02-16 @ 22:53:11
Postat av: Anonym

Du kan va! :)

2009-03-15 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0