En bra dag!

Trots snön så har dagen varit bra. Har varit i kista och handlat ett par nya byxor, Micke hittade en tröja. Åt lite gott och nu är jag hemma igen. Svärmor är fortfarande på besök, så idag blir girl night eftersom micke är borta. Vi ska göra hemma gjord tomatsoppa. Hoppas det blir gott, men det tror jag nog.

Har även lyckats blivigt klar med några arbeten i skolan och har även kommit igång en del med projektarbetet, äntligen!

I MORGON KOMMER ELIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPPPPPPPIIII!!!!!
Ska bli så myyyys, saknar min lille gris. Haha, ska faktiskt spendera alla hjärtans dag med henne också. Så det blir Elin den här helgen och Elin nästa helg. Elin Elin Elin Elin Elin ;) .. Love you !

Nu är det dags för mig att plugga lite och sen börja med maten .

På återseende !

Kommentarer
Postat av: Sara

:'(.. sara sara sara .. buhu !

2009-02-06 @ 00:13:07
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0