The day the earth stod still ....

Dålig uppdatering från min sida. Men har haft mycket att göra.

Kom precis hem från jobbet. Blev en riktigt lyckad dag idag. Mycket trevliga nyheter från jobbet, och inte allt för mycket att göra. Yugge, en av mina favoriter på jobbet, är nu tillbaka från semestern och stände med honom idag. Riktigt kul, bara trevligt folk idag.
Sara ringde till mig med lite glada nyheter också, är så stolt över dig gumman, grattis grattis !!!

Har även små pratat lite med min far på rasten, kände att jag behövde det. Skönt att få prata av sig lite med någon som faktist förstår. Igår fick Åsa vara offret ^^ Ringde upp henne efter jobbet och ville prata lite. Hihi, tackar :)

Som sagt, kom precis hem till ett tomt hus. Micke är på krogen med en vän och kommer inte hem på någon timme skulle jag tro. Beror lite på om dom går vidare från stället här som stänger 1.

Imorgon jobbar jag 11-20. Lite små jobbigt, men ska nog gå bra. Jobbar fösta halvan med Mary och andra med Freja, vilket är skönt :)
På fredag ska jag vara barnvakt till Molly ett par timmar efter jobbet. Var ett tag sen jag träffade henne, så får hoppas att hon minns mig ^^ Vill ju inte att hon ska bli rädd stackarn ;)

Nej, nu ska jag ta och titta på något och sen sova skulle jag tro. Ska lägga upp lite trevliga bilder jag har. Men det får jag ta i morgon eller någon annan dag.

Ha det så bra alla blogg läsare, så ska jag försöka bli bättre på att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0