Sjuk igen? Ja men visst !

Fredagen blev supermys.
Mötta upp Anki,Tommy och Daniel på restaurangen vid rådhuset.
Var jättttte god mat. Speciall american hamburgare :D Haha, usch så mätt jag blev.
Drack även min första margarita, sååå mummsigt ^^
Efter maten så kom Emelie, då drack vi lite mer margarita och sen följde jag och micke med henne och daniel hem.
Satt där en liten stund och drack ett par skvättar och sen följde vi med dom till en fest.
Var där i en timme, sen började jag bli hänging så vi åkte hem.

Dagen där på, ja, då vaknade både jag OCH micke med snoriga näsor samt hals ont.
Mickes hals var värre än min men jag var snuvigare.
Vi skulle jobba på midnattsloppet på kvällen, så det var bara att bita i det sura äpplet och göra sig i ordning.
Men det blev inte direkt bättre under dagen.
Vi åkte dit och jobbade, och när vi kom hem var båda helt döda.
Ipren och te blev det !!..

Idag mår jag så där. Tjock i halsen och snuvig. Men ingen feber vad jag kan känna ialla fall.
Hade tänkt åka ner till nynäs idag och titta på lite hockey med Elin men så blidde det inte .
Måste vila hela dagen så jag orkar jobba i morgon..
Är fan alltid sjuk nu för tiden, blir smittad på det där jävla bajs Mcdonalds ;) .. Allla små barn som springer om kring med deras händer och tar på allt. Wää !.
Orkar inte vara sjuk : (

Men men, nu ska jag titta på en film och dricka lite te.
Piggnar jag tilll så blir det lite städning här hemma.

Go och gla, kexchoklad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0