På återseende ?

Fortfarande sjuk :( Fattar inte vad det är med mig. Mår lite bättre idag dock.
Bakade en liten kaka precis, tröst äta lite. Men usch så mätt jag är nu. Bläää !
Ågnrar mig alltid efter att ha ätit så här mycket onyttigt :P

Har spenderat största eftermiddagen med att titta på film. Jobbade lite på dagen, gick lite tidigare eftersom jag mådde bajs.
Tack Yadgar.
Skulle egentligen varit på verdinnekurs idag, men eftersom jag varit sjuk så har jag inte hunnit gå igenom alt med min chef så får vänta lite med det.

Nästa vecka verkar det som att det blir en del att göra i lägenheten. Jag ska nog dit i slutet av veckan och måla lite i badrummet.
Måste bara hitta tid och ork att handla färg och faktiskt sätta mig ner och måla ^^
Det blir nog bra ska ni se.

Nej , nu tycker jag att min sötnos ska komma hem. Känner mig lite ensam faktiskt :(
Kanske ska vila lite så jag orkar vara uppe när han väl kommer .

På återseende ! :)

Kommentarer
Postat av: liza

men nu har du väl inte uppdaterat på bra länge...:p hurblev det i lägenheten? vill se bilder hoppas allt är bra...puss

2009-09-05 @ 09:28:01
Postat av: Sara

Åhhhh.. Saaaaaaknar dig Bästa Vän ! KOM HIT NU !!!

2009-09-05 @ 14:35:29
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0