Jag gjorde det !! :D

Den 12/8 hoppade ingen mindre än jag själv fällskärm !!
Det var det bästa jag gjort i hela mitt liv. Fy fan säger jag bara :D
Tack alla släkt och vänner som var med på denna present.

Fick presenten för ett år sedan när jag fyllde 18, men blev inget hopp förens nu.
Åhhh vilken känsla.

Hoppade med Stockholms Fallskärmsklubb. (www.skydive.se)
Min video man hette Niklas och han jag hoppade med hette Per(pär?)
Ska ni hoppa som fråga om dom, grymt bra killar det där.
Tack grabbar för bästa dagen någonsin, och videon är jätte bra gjort  :) !
Rekomenderar verkligen ALLA att testa hoppa ..

Här kommer videon som filmades denna underbara dag  !!!



YEAY !!!

Kommentarer
Postat av: Sara Lager

Du är fan galen

2009-08-14 @ 08:42:27
Postat av: Monica Ahlfors

Fy fan va häftigt...att du vågade !!? Vilken upplevelse att berätta för barnbarnen ha ha !!!

2009-08-14 @ 11:15:47
Postat av: ammi

Hur fan vågar du kvinna!!!

2009-08-14 @ 11:17:43
URL: http://ammianda.blogg.se/
Postat av: Sara

HAHAHA ! Jag vet att du var skit rädd ;). Nej, du är duktig tjejen ! Nästa gång kör vi bungyjump tillsammans !

2009-08-14 @ 11:59:33
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit vad häftigt! men jag tror inte att jag hade vågat..så jag är lite avis...puss

2009-08-17 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0