Brun? nej , JA !

Förlåt mina älskade vänner och familj. Men jag tröttnade, saknade mitt mörka,långa,fina hår.
Så nu mina damer och herrar är jag brunett igen :D ..
Ska så småning om ha mitt röda hår, men just nu är jag ung och dum ^^ OCH BRUNETT :D:D
Yeay !!..

Har inte torkat det än så får se om det ser okej ut ;) Kanske är fläka .. Haha ..
Men ska nog bli bra.. Brukar bli det :)

Är fortfarande helt uppe i varv efter att ha hoppat fallskärm. Fan va kul det var.
SKA GÖRA DET IGEN :D

Saker och ting börjar gå riktigt bra på jobbet. Ska på värdinneutbildning nästa vecka.
Betyder att jag får ta hand om klagomål från gästerna, hjälpa äldre med brikorna, ge ballonger till barnen osv.
Alltid kul med lite andra arbets sysslor ^^

I kväll ska jag, Micke, Svärmor och Daniel ut och äta inne i stan. Så småning om kommer även Emelie dit.
Hon slutar rätt sent så hon får komma dit senare.

Tror det är dags för mig att göra mig iordning nu :)

Kramkalas !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0