.s s.

Oj vilken dålig uppdatering. Har haft så mycket att göra. Massa plugg och annat tjafs.
Idag hade jag en del av en prövning i rättskunskap, vill inte riktigt yttra mig än om hur det gick. Gjorde det bästa jag kunde och är nöjd med det jag presterade. Sen är frågan om det tillfredställer läraren. Ska snart plugga lite Info layout och några andra saker.

På torsdag är det mösspåtagning och efter det går det bara utför med studentskivor och annat studentfirande.
Har planerat en massa inför studenten, ska bli så jäkla skönt att ta studenten.. ojojoj ^^

Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist, har varit hemma hos min syster och sett hur det blev när dom tapetserade. Sååå fint. Annars har jag som sagt var pluggat, städat och solat. Har ju varit riktigt fint väder i helgen..

Nej ,plugga var det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0