Nytt

En lång tid har gått sedan jag sist uppdaterade min blogg. Men det har varit så otroligt fint väder så har inte lekt med datorn så mycket.^^
Påskhelgen blev bra, fint väder som sagt. Jobbade i lördags annars tog jag det lugnt. Har solat lite nästan varje dag. Ni förstår, på våran alltan är det alltid helt lä och pga det mörka trät så är det alltid jääätte varmt =D
Grillning har stått på menyn nästan hela veckanm goooooott. Förutom igår då det var middag hemma hos Mickes pappa. Blev påskäggsletande och god mat. Hehe, kul att någon mer än min egen familj är galen i påskäggsletande ^^ Så det ska vara.

Igår på dagen blev det även lite basket spelande med M och hans bror, spelade 21. Kul kul, förlorade hela tiden men jag var glad ändå.

Idag har det inte hänt så mycket. Har fixat lite på min blogg och ätit thai ^^
På onsdag kommer pappa in till stan och hjälper oss köra över bäddsoffan vi fått av mamma ( Tack mammsen )
Ringde "brorsan" idag och frågade om han ville ha våran gamla soffa. Han skulle komma över och kika på den någon dag för att se om den var mindre och bättre än den han har nu, lets hope so ;) Vill inte slänga den. Det är en riktigt bra soffa ^^

Nej, nu är det dags för mig att sova. Ska upp relativt tidigt i morgon och fixa lite i lägenheten. Hoppas ni alla haft en jätte bra påsk.
 
God natt och glad påsk !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0