Lördag

Idag har varit en rätt lugn dag, bra, men lugn. M och jag grillade lite till lunch, grillspätt och kyckling korv, muuuuumms . ^^
Resten av kvällen är oplanerad, ska snart gå och handla lite grogg virke utifall man vill gå ut i kväll.
Blir inget jobb denna helg. Gick inte på Mctime i morse för att se hur många det var som jobbade, alldeles för många som vanligt. Så jag, irriterad som vanligt, ringer och frågar om jag lika gärna kan stanna hemma idag. Vilket jag fick och för en stund sen ringde dom och frågde om jag även ville vara ledig i morgon. Jo visst, skönt att få vara helt ledig någon gång. Men denna helg är den sista helgen jag kan göra så på. För snart tar jag studenten och då är det slut med "gratis" pengarna ;) .

Igår spenderade jag och M mesta kvällen med att jobba på min Webdesign uppgift, gör en hemsida åt en lärare. Blir riktigt bra måste jag säga . Kanske lägger upp en länk sen så ni kan få se. Inte bestämt mig än ;) ..

Nu ska jag springa och leta lite efter en borttappad mössa, sen bär det av till konsum.

Hoppas alla får en trevlig lördagkväll..

På återseende !!

Kommentarer
Postat av: Sara

Har jag berättat hur mycket jag älskar dig & hur mycket jag SAKNAR DIG ! Kom hit tok unge. Me need love !

2009-04-20 @ 21:53:03
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0