Hitt the lights

Hej hopp.
Måndag  ! Inte någon rolig dag. Har varit fint väder men kallt.
Har idag hunnit göra ett Svenska arbete och påbörjat ett annat. Är även nästan helt klar med ett psykologi arbete, men bara nästan.
Min lärare har fortfarande inte svarat på mina mail angående prövningen jag ska ha i fek B. Vilket börjar irritera mig lite, men får bita mig i läppen och vänta på svar.

Idag har vi grillat igen. MUMMS. Denna gång var det jag som grillade, HELT själv. Haha, gick riktigt bra. Stolt!
Resten av dagen har gått till plugg och promenad.
Har varit riktigt trött idag eftersom jag inte fått så mycket sömn i natt. Har nämligen legat med världens mensverk under natten och knappt fått en blund.
Så ska väl gå och lägga mig snar med tanke på att jag ska upp klockan 6... Usch !!!
Ska först titta lite på en serie först.

Förhoppningsvis så kommer jag lyckas lura in Jessica till stan innom en snar framtid. Måste bara hitta en dag som passar oss båda ^^ Jag är ledig varje torsdag men det är den ända dagen hon inte är ledig, lyckat ;) ..
Men vi ska nog hitta en dag som passar oss båda ^^

Nej, nu är det dags för mig att slita mig från datorn...

Ha en bra natt alla människor..

Kommentarer
Postat av: E

hahaha nu har du ju samma text som linda:P

live it,Learn it, love it

2009-04-27 @ 10:47:19
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

det står under hennes namn liksom

2009-04-28 @ 16:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0