för jag ska ta studenten^^

Efter 13 timmars evigt supande så lockar kudden si sådär lagom mycket ;)

En kort sammanfattning, som sagt var, trött och full.

Dagen började med fotografering i skolan följt med mösspåtagningen. Efter det blev det dricka i O-lunden och sen bar det av till mamma där jag och några vänner åt våran middag. Blev kvar där ett tag sen skulle folk ut och jag drog hem. Svängde in på krogen här i byn för att säga hej till M innan han åkte vidare och blev kvar där en liten stund. Men nu är jag hemma. Full och glad :) .. ska änligen få sova.. Hoppas på att min lille teddybjörn ska komma innom en snar framtid så jag kan få sovca ordentligt ;)
Tack alla människor för en jäääääättte bra dag :D
Mer info i morgon ^^


Kommentarer
Postat av: Sara

Är det imorgon studentskivan är babe ?



love u !

2009-05-04 @ 21:32:13
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0