Flytt.

Idag har varit en bra dag, mycket saker att göra, men bra. Var i lägenheten vid 2 och ställde in lite saker i förådet så vi skulle få plats att måntera ihop soffan. Allt gick jätte bra. Mötte upp pappa vid 4 och började lassa ner den nermånterade soffan på flaket. Mamma och Per hade redan månterat ner den så det slapp vi göra, så snälla ^^
Sen kilade jag in i mitt gamla rum och hämtade lite av sakerna där. Tänkte passa på när man ändå fick skjus =D
Fick med mig sterion, PS2, spel, vinställ, lite tavlor och fotografier. Så nu är det bara lite kläder och annat tjafs kvar ;)

I lägenheten så håller vi på att bygga en liten "bar". Men idag kom vi fram till att brädan vi tänkt använda kanske är lite för kort på sidan. Så pappa erbjöd sig att fixa en ny planka till oss om den vi har nu inte passar, YEAY ^^ Måste måtta lite och fundera.Hehe!!

Nu är man äntligen hemma igen och har precis tagit en efterlängtad dusch. Ska snart träffa Maya, sen bär det av till Eagel en liten stund. Blir nog inte så sent för mig och inte så mycket dricka heller. Ska upp rätt tidigt i morgon och måla i lägenheten. Inte direkt någon party kväll, men kul att träffa lite människor^^ .

Fick även träffa Troja lite idag, JIPPPI =D .. Pappa hade med sig henne in till stan. Mys pys hund!

Nej, nu ska jag ta och göra  mig iordning för "utgång".
Ha en trevlig kväll alla bloggläsare.

På återseende !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0