Bra söndag, bra !

Denna dag var inte lika vacker som dagarna innan har varit, men det har varit en jätte bra dag ändå. Har spenderat mesta delen av dagen med min storesyster. Hon och hennes man har precis flyttat, så idag kom hon och hämtade mig så åkte vi till IKEA och shoppade saker till det nya boendet  ^^ Blev lite saker till badrummet, utemöbler till deras stora balkong samt lite växter och annat jox =D Mycket fina saker !

Så när vi kom hem till syrran efter inhandlandet så blev det till att fixa lite där hemma, vilket ledde till att jag fick en massa kläder .... YEAY !!! ^^
Sen blev det mat, potatismos och köttbullar. Sååååå gott, var vid det lager riktigt hungring så slängde i mig maten. Haha, fortfarande lite magknip.

Sen var det dags för mig att åka hem. När jag väl kommer fram till tåget så måste jag sitta och vänta i en halv timme. Vid Karlberg skulle jag byta tåg, och tråkigt nog var tåget en kvart försenat pga banarbete i Jakan, jävla skit !!
Men men, nu är jag äntilgen hemma! Fick en liten kick av att vara på IKEA idag så nu börjar jag omplanera massa saker för lägenheten, HAHA. Man kommer nog hinna ändra sig tio gånger till. Men det får man ;) ...

Nu ska jag kila ner och titta på film men Micke och sen sova. Helt slut !

Sov gott alla blogg läsare och glad påsk på er som inte kommer läsa något mer innan dess ^^


Kommentarer
Postat av: E

du hittade:P exakt samma stuk som min blogg:P

2009-04-13 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0