update

Dåligt väder och dåligt humör. Så har min dag börjat. Mitt dåliga humör har nog mycket att göra med min dröm jag hade. Jag och en person som jag inte tycker så mycket om bråkade. Jag skrek, klöste, sparkade, kastade saker på henne. Det var hemskt. Och när jag vaknade och tänkte tillbaka på drömmen så insåg jag att varenda sak som hände hade MYCKET väl kunnat hända i verkligheten. Aja, är i alla fall bitter just nu. Hoppas det går över.

Idag blir en rätt så tråkig dag. Måste städa hela huset eftersom svärmor kommer på besök i morgon. Måste även försöka få in en hel del plugg. Har hamnat i en svacka nu när det går lite trögt. Men upp ska jag.
Nej , nu ska jag titta lite på tv och sen laga iordning lite lunch.

Tänkte börja tipsa om olika serier och filmer jag tycker om lite då och då. Så för er som är intreserade, look up !!

TIPS : The Big Bang Theory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0