Snö !

En helt vanlig dag. Ingen skola eller jobb i dag så har bara varit hemma och slappat. M har planerat att vända på dygnet så han var uppe hela natten och gick och la sig fyra på dagen. Så nu sitter jag här i min ensamhet och tittar på tv. Hehe. Funderar på att gå och lägga mig snart. Är inte trött men är uttråkad.

Lagade precis mat. Och under tiden testade jag att lägga lite olika makeup. Som sagt var , är uttråkad. ^^

Om man tittar ut genom vardagsrum fönstret så ser man skog och ett par hus. Men man ser även något mer idag, som man inte såg igår... SNÖ !! =D
Hatar kyla men fan va mysigt det är med snö !

Gick förresten in på nynäspostens hemsida idag för att rösta på Elin. Hon är nämlgen en av lucia kanditaterna. Så nu tycker jag att ni som läser detta ska gå in på www.nhp.se och rösta på Elin Susanne Ahlfors.

Jaja, nu börjar Grey's igen.

over and out !!

TIPS : two and a half men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0