Roligaste dagen på länge !

Idag har varit en riktigt bra dag. Började dagen med att leka lite med mitt nyfärgade hår. Blev riktigt nöjd. Sen åkte jag in till stan för att möta upp Elin. Julshopping !!! Käkade lite på Burger King och sen bar det av till affärerna. Elin började shoppingen med att köpa en mössa och ett par vantar till sig själv, bra där Elin ;) ... En liten egen julklapp . hehe.
Hon hittade även lite saker till sin kusin och sina två bröder.
Själv köpte jag inga julklappar. Kollade bara. Ska handla allt dagen innan jul, eftersom man får lönen den dagen. Och den lönen kommer vara mycket större än den den här månaden. haha.
Köpte dock en liten present till min kära pojkvän som han fick när jag kom hem . Mycket uppskattad.

Efter shoppingen åkte Elin och jag hem till mig och drack lite te. Eller ja, Elin surpla i sig tre kommar så nu sitter flickan på tåget, kissnödig som en liten knuv. Hahaha ... I told you to pie !!! ^^
Och nu sitter jag här, tar det lugnt och tittar på tv. Funderar på att laga lite mat.

Innan jag gör något annat så tänkte jag bara berätta för alla er läsare hur snäll min pojke är mot mig. Här om dagen när vi låg i sängen och gosade så klappar han mig lite på huvudet. Mmmm, mysigt tänker jag. Sen knackar han lite på huvudet och säger något i stil med "hallå?" och med följande kommentar : "Nä, bara varmluft där inne!"
Schyst killen, schyst !  ^^

Jaja, nu blir det soppa med någon god macka till.

Over and out .

TIPS: Navy CIS


Kommentarer
Postat av: Syster Yster !

Nu har du varit lite dåligt på att skriva igen va ;)

2008-12-03 @ 14:46:54
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0