Nya ideér och nya händelser.

Sonen sa till sin pappa.
- Jag har knullat farmor.
- Faaaaan är du inte riktigt klok?
Sonen sa.
- Knullar du min mamma så knullar jag din.


Idag har det varit en rätt seg dag. Inte gjort speciellt mycket. Hittade en bok jag ska läsa, "Min salige bror Jean Henrich".
Verkar vara bra , men har inte hunnit läsa så mycket.

Dagen började med ett varmbad tillsammans med Micke. Mycket skönt. Under badet började vi prata om saker som är fel med samhället. Då kom vi på den geniala iden, vi ska skapa en serie. Har idag hunnit göra en del av serien. Väldigt roligt. Ska inte avslöja för mycket nu. Ni får läsa den när jag blir känd och får in den i en tidning ;) vem vet, kanske kommer jag ersätta Elvis? Haha, nej det vill jag inte . LOOOOOVE Elvis ^^

Nu sitter jag här ialla fall. Tittar på min lilla tv och väntar på att M ska komma hem. Har skottat lite snö från trappan och gången utanför huset. Haha, vårat hus var det enda som inte hade en skottad trappa och gångväng. Väntar på att det ska bli lite kram snö så man kan bygga sig en snögubbe, eller en fin liten snölyckta. ^^
Mysigt med snö, kallt, men mysigt.

Min kära syster och jag har bestämt oss för att boka in en dag i veckan som vi går och tränar. Får se hur det går ;) . Tror det ska gå bra.

I helgen var det pepparkaks bak nere i nynäs med kusinerna och faster. Var mycket trevligt. Först bjöds det på middag, en kyckling gryta med sallad och pasta. Efter det började baket och efter ett tag kom Farfar och Lotta över. Väldigt kul att få träffa dom. Var så länge sen.
Bakades en massa kakor , men i slutet var det bara syster yster som satt kvar och kämpade för att få slut på den nedrans degen. Duktig flicka ^^

Nu är det dags för mig att hoppa upp i duschen.

Från oss alla, till er alla, en riktigt god jul !

TIPS: Fringe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0