Läst tidningen på senaste?

Någon som läste Metro idag? Om inte. Hitta en tidning och läs krönikan näst lägnst bak i tidningen om posten. Fan va irriterad man blir. Om all fakta som står i den texten stämmer. Då är det dagst att göra en stor förändring. Det är inte okej att en vd på posten tjänar 900 000kr i MÅNADEN !!.. Det är helt sjukt. Så snälla människor, läs krönikan. Kanske kan någon gör något åt det.

Till något annat. Sitter och tittar på Fantastic 4. Eller lite halft ialla fall ^^ inte så konsentrerad. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jobbat. Städat lite här hemma, diskat och tvättat. Kul va?  ;) ..

Ingen skola eller jobb i morgon så ska bara ta det lugnt under dagen . Sen runt fem ska jag träffa min syster. Vi ska träna, basta och äta... Har inte riktigt bestämt om vi ska äta ute eller inte. Det beror på om vi vill ha sällskap av hennes man . Men eftersom jag inte äger en krona så har min kära syster erbjudit sig att betala för middagen. Gulle henne :) .
Aja, ska fortsätta titta nu och hoppas på att min pojkvän kommer hem med lite dricka till mig :D

Tack och godnatt !

TIPS : Dexter

Kommentarer
Postat av: Sara

Skriv mera :). Kul att läsa Systers blogg ;)

2008-11-24 @ 12:06:14
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: Sara

Skriv mera :). Kul att läsa Systers blogg ;)

2008-11-24 @ 12:06:43
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0