Fredag !

Ännu en regnig dag. SÅ jävla värdelöst. Fick ett samtal från min mor idag där hon frågade vad jag önskade i julklapp. Fattar ni? Julklapp. det är fan jul snart. Bara en månad. Jul är otroligt mysigt och jag gillar allt med den. Sällskapet, musiken, doften, maten. Ja allt. Förutom vintern. Värdelösa Svenska vintrar. Blä !!

Just nu är M och handlar lite saker till middagen. Blev våran deal. Han handlar det som saknades och jag lagar maten. Hoppas han är på bättre humör när han kommer hem för han var en liten grinpelle när han gick. ^^
Jobbigt när man inte hittar sina saker och har en flickvän som vägrar hjälpa. Hehe..

Jaja, Fredag idag och jag blir nog bara hemma. Ska ju jobba i morgon så blir ialla fall inget festande. Tråkigt men sant.
Trevlig helg på er alla ialla fall och hoppas ni gör mer av er helg än mig !

TIPS: Supernatural

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0