Första inlägget!

Hej alla blogg fanatiker! Hade bestämt mig för att inte skaffa någon blogg. Men så bra gick det. För nu sitter jag här ändå, och skriver mitt första inlägg. Felstavningar är ett måste eftersom jag är Natalie Andersson. Och en korrekt text är bara inte jag ;)

Vet inte riktigt vad man ska skriva i en blogg. Dom flesta verkar prata om vad som hänt under dagen och liknande. Så det är väl det jag tänkt göra.

Min dag började inte förens klockan 12 på dagen. Slet mig upp ur sängen för att ta mig till skolan. Och då menar jag verkligen slet. Grymt trött. Efter skolan åkte jag hela vägen ner till Västerhaninge för att där möta upp min pappa. Ut på vägen skulle jag. Att övningsköra i mörker, på den krokiga tungelsta vägen, plus reng, var inte direkt någon hitt. FY FAN säger jag bara. Låg i 50 på en 70 väg. Glada folk var. Haha. Men men , nästa gång går det nog fortare.

I morgon är det NP i Svenksa. Inte så trevligt, men måste göras. Ska upp klockan halv sex så borde gå och sussa kudde nu. 
Ska försöka komma ihåg att skriva i morgon. Kanske inte det roligaste inlägget men det blir bättre. Lovar !

God Natt och sov så gott ! 

Kommentarer
Postat av: Designutlottning!

Hej! Sugen på en ny bloggdesign? Kolla in min designutlottning! :)

2008-11-12 @ 00:56:17
URL: http://bloggdesigner.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0