En mycket jobbig onsdag !


Nationella prov! usch säger jag bara.
Idag hade vi NP i svenska, skrivningen. Satt där i fem timmar och skrev. Blev i alla fall bra tillslut.
Fick bara tre timmars sömn i natt så gick och la mig så fort jag kom hem och vaknade inte förens nu. (14)

Pojken är och handlar dricka och jag lagar mat, pannbiff och dinkel. Mumms! Ska nog titta på House när vi äter. Grymt bra serie för övrigt. Ni som inte sett den eller tittar på den borde skämmas. Dags att börja tycker jag.
Pratade precis med min mor. Hon , jag och min syster ska på bio på söndag. Tjivades lite med syrran först om det eftersom jag jobbar på söndag. Men vi beslöt oss ändå för att gå.

Jag förstår inte hur folk tänker. upplever människor mig lika jävla blåst och irriterande som jag tycker att alla andra är ?
Alla är vi lite självkära och ego, men har man inte en spärr? en spärr för hur man ska bete sig?
Inte är jag den smartaste person man träffat men för i helvete. Skärp till er !!!

Gick inte på Playahead igår för att se om mitt konto fanna kvar där. Och tamme tusan, det gjorde det. Där hittade jag något mycket roligt. I alla fall för mig. Hittade en massa gamla dikter i dagboken man blir tilldelad där. Så jävla kul. Roligt att se hur man tänkte när man var 14. Haha. Jag var inte direkt den klipskaste flickan .

Ja ja, dags för mig att fortsätta med maten.
Ha en trevlig kväll alla bloggläsare.

Over and out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0