Elin Ahlfors

Tänkte bara passa på att skriva ett par rader om min käre vän Elin.
Vi har varit vänner i ca 12 år. Och oj vilka år det varit. Finns nog ingen jag bråkat så mycket med som henne. Mycket mer än jag bråkat med mina syskon eller föräldrar. Men vi har alltid blivigt sams. Allitd förstått att vi inte är lika bra utan varandra som vi är tillsammans. Jag har upprepade gånger sagt att jag hatar henne, och ibland har jag även kännt så. Men det finns ingen man hatar så mycket som den man älskar mest. Ingen kan såra än så mycket som den person som betyder mest.  Vi förlorade en rät så lång tid tillsammans för ett par år sen, vilket inte känns så bra. En dag kändes som ett år. Och jag blev bara argare och argare tills jag tillslut brast i gråt och vi blev sams. Vi hade blivigt sams mycket tidigare om det inte hade varit för mig. Så, förlåt Elin. Förlåt för allt jag utsatt dig för och förlåt för de månader jag inte fanns där för dig. Du har alltid haft och kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0