Update

Idag har varit en väldigt givande och bra dag. Svärmor vad och hälsade på så dagen började med en massa snack och te med henne. Micke åkte till skolan vid 9 så då var det bara vi tjejor kvar ^^.
Pratade om en massa saker. Relationer till föräldrar och massa annat. Tycker så mycket om att prata med henne.
Vid 14 gick vi ner till centrum och mötte upp Micke. Dags för lunch. Åt fiskgrattäng med potatis. Mycket gott.

Efter det åkte jag och Micke till Jakan för att hämta lite post och svärmor åkte hem. Stannade upp på ICA efter att ha hämtat posten för att handla middag till kvällen.

Nu är M och tränar med sin pappa och jag sitter här och tittar på tv. MEN. Jag har pluggat. ÄNTLIGEN har jag tagit mig i kragen och gjort något . Så idag har Natalie faktist hunnit göra 3 arbeten. Underbart. Mindre stress.

Imorgon blir det luciafest. Mycket roligt. Vet dock inte vad jag ska ha på mig. Man måste ha något lucia tema. Hmm.. går kanske som tomtemor eller något . Får se vad jag har för skräp hemma. Haha..

Nu ska jag ta mig ett varmbad . Men ha en trevlig kväll.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Bra skit!

2008-12-18 @ 21:20:08
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0