Onsdag

3 december. bara 21 dagar kvar till jul . Och för varje dag får jag bara mer och mer julfeber. Tycker allt med julen är så otroligt mysigt. Har julpyntat lite här hemma, men inte för mycket. Lite så där lagom ^^
Har skrivigt upp en julklapps inköpslista idag. Så när jag springer omkring dagen innan jul i alla affärer så är det bara att titta på lista. Var ju med Elin inne i stan och tittade efter alla sakerna. Så har skrivigt upp butik,pris och sak. Kommer bli så bra så. Hoppas bara att snön kommer tillbaka innan jul. Ingen riktig jul annars.

Tittade på julkalendern i går kväll. Inte alls någe bra. Jätte skum och tråkig. usch nej.. Tacka vet jag Sunes julkalender och Mysteriet på greveholm . Det var tider det .

Ingen skola eller jobb idag. Mycket skönt. Så var och åt lunch med Micke, sen har vi bara suttit hemma och tittat på tv. Pluggat lite nu på kvällen. Micke är förkyld så blir mycket te drickande nu. Vilket är väldigt mys.
Och för er som känner mig så vet ni att jag aldrig tyckt om te. Det har varit bland det vidrigaste jag vet. Men nu. Nu dricker jag minst en kopp om dagen. Tycker det är jätte gott. Konstigt egentligen hur smaken ändras med åldern. Kul kul.

Sitter nu och tittar på Simpson. Funderar på att kanske sätta igång en film. ^^ Får se.
Ska ialla fall stänga av datorn nu tänkte jag.

Ha det bra. God dag och god natt !
p.s. 62,5 - 6cm


TIPS: Harold and Kumar



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0