Andra advent !!

Nu har det gått ett par dagar sen jag skrev igen. Blir bara sämre och sämre på det här. Haha. Har dock en bra anledning. Har legat hemma och varit sjuk hela helgen, IGEN !
Vet inte vad det är med mig det här året. Så sjuk som jag har varit i år har jag fan inte varit i hela mitt liv.  Hmm. Inge kul.

I fredags var jag och Micke hemma hos Emilie och Daniel och åt middag & tittade på idol. Jätte mysigt. Tills alla blev konstiga i magen. Alla förutom Micke. Så jag tror det kanske har med det att göra. Att jag varit sjuk hela helgen de vill säga ^^

Min älskade lilla Sara ringde mig här om dagen. Blir alltid så glad av att höra hennes röst. Spelar ingen roll hur jävla ledsen jag är. Den kvinnan får mig alltid att skratta och le. Minns en gång när jag var helt förstörd över en viss sak. Ringde hem till henne men hon var inte hemma. Det var hennes bror som svarade. Han hörde att jag var ledsen så han sa åt mig att komma över och vänta på Sara. Så jag gick dit. Och i slutet av dagen satt vi där . Sara , jag , hennes bror , hennes mamma och pappa. Skrattade och grät. Så underbar familj. Ni är bäst !!
Och Sara, oj oj oj. Min underbara Sara. Glömmer aldrig när vi snattade daim och 2.25:or för att fira . Haha.

Var även och hämtade cidern jag fick av min syster och svåger i fredags. Så jävla schyst. två backar cider till lillsyrran. Man tackar ja  = D. Blir förkrök till mig och kusinen på juldagen . Inte båda backarna dock. Haha. usch nej.

Menmen, ska ta och äta lite tomatsoppa nu. Något som min storesyster lärt mig tycka om. Så tack för det sis !

Good Bye
 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0