4 december

Glass. Fick precis ett sjukt starkt sug efter glass. Men har ingen hemma och orkar inte gå och handla. Så får nöja mig med lite chips. ^^

Har precis plockat undan lite här hemme. Mickes bror ska komma över ikväll så måste ju se lite städat ut ialla fall. Borde tvätta lite också, och plugga. Om jag komme göra något av det så blir det säkert tvätten. Hatar att pluga. Usch och fy.
Men men , måste göras det också .

Satt och tittade lite på nätet innan. Letade efter ljulkappat och kläder till mig själv. Hittade en jätte fin kläning . Men kommer säkert försvinna innan jag har råd att köpa den .. Buhu.

Jaja, dags att ta tag i något av det som måste göras.
Over and out

TIPS: American dad

Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dig Syster ;)

2008-12-06 @ 16:37:54
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0