19 dec

Hej alla glada. Nu är det inte långt kvar till jul. Detta år blir det en jul nere i nynäs hos min pappa och alla våra släktingar. Åker ner dit redan dagen innan och åker inte hem förens den 26. Ska ju ut med kusinen på juldagen.. JIPPI :D
haha. ska iof hem en sväg den 25 på dagen och äta lite lunch med killen. Mys pys.

Idag har jag inte gjort så mycket. Suttit och pluggat mest. Måste snart ta tag i städningen här hemma. usch usch usch, inge kul. Men måste göras.
Har även precis blivigt klar med min mors julklapp. Får se vad som tycks om den. Skrev ett litet rim på den. Tänkte att jag skulle dela med mig av det till er .
" Inte ett konstverk, och kanske lite tråkig
Men jag har gjort den själv, så nu kan du sluta vara så bråkig "
(någon som vet vad det kan vara?) Haha ..

På tisdag är det dags att handla alla julklappar. Har skrivigt ner allt på en liten lapp så det är bara att springa runt somen blådåre och slänga ut pengar. Är faktist riktigt nöjd med årets julklappar. Dock är det ju inte det som räknas. Det är ju vad de som får dom tycker ;) hehe.

Julklapparna i år går till :
Pojkvän Micke
Pappa Kenneth
Styvmor Åsa
Plast syskonen Felix, Douglas och Liza
Hundarna Troja och Benji
Kusin Linda
Mamma Mojsen
Styvfar Per
Syster Angelica
Svärmor Anki
Svärfar Ecki
och kanske tomten är så pass snäll att han ger julklappar till några till.

Dags för mig att ta en dusch och sen är det städning.

Over and out !

TIPS: Dead like me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0