Party helg

Hej och hå, snart är det helg .
Vilket denna vecka betyder fest och kalas , för lilla jag fyller år på måndag :D

På lördag förmiddag kommer släkten och på kvällen blir det temafest med vännerna , black and White maskerad bal står på schemat .
Har köpt passa pynt , en ny klänning och en mask :) 
Har även köpt några extra masker till gästerna . De var lila så målade dom svarta . Men nu märkte jag att masken var satt i två delar , varav den främre delen är menad att åka ut lite när man har på den , som fjärilsvingar typ . Testade limma ner de vingarna lite då de inte var någon färg under . Men vi får se ;) kanske sätter mig och målar under masken i morgon om jag hinner :) 

När släkten är här blir det glassbar istället för kakor och bullar , lite roligt med förändring .

I övrigt känner jag mig som vanligt stressad , stressad över allt som ska fixas och stressad över att samtidigt inte ha något att göra .
Nu när jag varken har skola eller jobb ett tag så känner jag mig så himla tom. Så är skönt att ha en fest att planera i alla fall .

Har även varit hundvakt idag vilket alltid är underhållande :) 
Mysigt väder och massa långa promenader gjorde susen för mig och lille Taizon :) 

Nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska sova .

See yaa ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0