Går inge bra att blogga 😩

Förstår inte hur folk orkar blogga så mycket . Jag tröttnar så fort . Men gillar ju att läsa bloggar så är glad att människor ligger i mer än mig 👼

Mycket har hänt sen sist . Har börjar nytt jobb ( trivs sjukt bra), min bästa vän har flyttar till Norge( 💧😿 ledsen ) min kompis Therese har fått barn , min vän Denise har flyttar hem ifrån Thailand , micke har fått nytt jobb och mycket mycket mer !!

Hinner knappt med något på vardagar längre nu när man jobbar 8-17 . Så man får se till att göra desto mer på helgerna :)

Som denna helg . I fredags blev det film och mys med Micke , lördagen blev det en spontan middag med Mickes bror och Emelie som sedan ledde till en mildare utgång , där jag gick in i min barndoms vän Hanna :) och idag blev det till att tvätta och städa lite 😌

Nästa vecka är fullbokad . Jobb alla dagar såklart , sen på tisdag är det uc utbildning med jobbet hela dagen , på onsdag är det klippning och på torsdag ska jag äta sushi med Emelie :) fullt ös :)

Nu ska jag hämta tvätten och sedan sova !!


Sov gott 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0